FIT przepisy LOCO Babek

W jaki sposób przygotować owsiankę?

Owsianka – jedni ją kochają, inni nienawidzą. Sposobów jej podania jest całe mnóstwo, być może tutaj znajdziesz ten, który przypadnie Ci do gustu!

Jak ugotować owsiankę? 

Szybki przepis podrzuciła nam Ewka z grupy JESTEM LOCO:
50g płatków owsianych górskich 250 ml mleka roślinnego lub zwykłego, łyżeczka miodu, ulubione owoce  😋😍 Płatki ugotuj na mleku około 10 minut. Przełóż do miseczki, dodaj ulubione owoce i polej miodem 😋😍 Smacznego!

Co do owsianki zamiast mleka?

Zwykłe mleko w owsiance z łatwością zastąpisz dowolnym mlekiem z roślinnym. Warto eksperymentować, aby znaleźć swój smak. Równie dobrze zamiast mleka krowieko, czy roślinnego można dodać po prostu wody. Wypróbuj która opcja będzie dla Ciebie najlepsza!

Co dodać do owsianki? Jak podać owsiankę?

Sposobów jest całe mnóstwo! Zapytałam więc dziewczyny z grupy JESTEM LOCO jaką wersję lubią najbardziej i oto ich odpowiedzi:

🥣 Owsianka na mleku z rodzynkami, orzechami i jabłkiem

🥣 Owsianka na ciepło z malinami i masłem orzechowym

🥣 Owsianka z karmelizowana gruszką, kiwi i masłem orzechowym

🥣 Owsianka z pomarańczą, cynamonem i prażonymi orzechami

🥣 Owsianka z rodzynkami, bananem, malinami i orzechami

🥣 Owsianka ze świeżym truskawkami, płatkami migdałów, miodem i nasionami chia

🥣 Owsianka z jogurtem naturalnym do tego nasiona chia, borówki, mango i orzechy nerkowca

Fot. Milena

🥣 Nocna owsianka – płatki owsiane, otręby, banan, mleko owsiane na noc do lodówki, rano świeże maliny/borówki/gruszka + orzechy

🥣 Owsianka na mleku ze startą marchewką, dodane surowe jabłko i orzechy

🥣 Owsianka na mleku owsianym z dodatkiem gorzkiego kakao, do tego sezam, migdały i figi

🥣 A może budyń owsiany? Mleko owsiane, płatki, daktyle i gorzkie kakao gotujemy. Wrzucamy banana i blendujemy 💪👌 Można podać z roślinnym jogurtem kokosowym, dżemem malinowym i prażonymi płatkami migdałów.

🥣 Owsianka czekoladowa – płatki, banan, gorzkie kakao i mleko

🥣 Owsianka kokosowo-malinowa – płatki, wiórki kokosowe, maliny i mleko

🥣 Owsianka z bananem i masłem orzechowym

🥣 Owsianka z nasionami chia, malinami, borówkami, bananem lub truskawkami polane miodem

🥣 Owsianka z mascarpone i karmelizowaną gruszką

🥣 Pieczona owsianka z jabłkami

Fot. Agnieszka

Dlaczego owsianka jest zdrowa?

🌿 Płatki owsiane to świetne źródło wapnia, żelaza, magnezu, cynku i potasu, a także witamin z grupy B

🌿 Jest to również źródło błonnika, który zbawiennie wpływa na nasz układ trawienny a także zapobiega wchłanianiu się cholesterolu do krwi

🌿 W ziarnach owsa znajduje sie między innymi wit. E która jest silnym przeciwutleniaczem – spowalnia proces starzenia 😀

🌿 Owsianka ma niski indeks glikemiczny, dzięki czemu nie ma nagłych skoków cukru we krwi

🌿 Owsianka to danie bardzo szybkie w przygotowaniu i w zasadzie można ją zjeść z dodatkami, które akurat masz w domu 😉

A Ty, lubisz owsiankę? 😀

kolorowe legginsy do biegania dla kobiet

Related Posts