Zdrowa micha

Bibimbap wegetariański

koreańskie zdrowe danie na talerzu

…czyli talerz w koreańskim stylu!

 

Magda podzieliła się z nami swoją autorską i – co ważne – przetestowaną na sobie  propozycją obiadu.
Zdjęcie jest autentycznym zdjęciem dania, które sama przygotowała. Magda jest aktualnie na diecie, dlatego z czystym sumieniem może polecić to danie wszystkim aktywnym, a jednocześnie odchudzającym się 🙂
Jak wspomniała, kaloryczność wystarcza by nie czuć głodu. Składniki są tak dobrane, bo dostarczać wszystkiego, co potrzebne i spalać się w dobrym tempie!

BIBIMBAP WEGETARIAŃSKI

kcal: 617,02 / białko: 25,28g / tłuszcz: 25,26g / węglowodany 78,95g

Składniki:

Cukier: 0,5 łyżeczki (2,5g)

Jajko: 1 sztuka (50g)

Kukurydza konserwowa: 5 łyżek (75g)

Marchew: 2 sztuki (90g)

Oliwa z oliwek: 1 łyżeczka (5g)

Pieczarki: 100 g

Ryż brązowy: 60g

Sezam (nasiona): 2 łyżki (20g)

Sok z cytryny: 2 łyżki (12g)

Sos sojowy ciemny: 2 łyżeczki (10g)

Szpinak: 1 garść (25g)

Tofu twarde: 50g

 

Przygotowanie:

Ryż ugotować według przepisu na opakowaniu. Marchew obrać, pokroić w cienkie słupki, pieczarki w plastry. Tofu pokroić w kostkę, polać sosem sojowym. Przesmażyć pieczarki skropione sokiem z cytryny, ściągnąć z patelni. Wlać oliwę, przesmażyć tofu.

Na talerzu ułożyć marchewkę, liście szpinaku, odsączoną kukurydzę, usmażone tofu i pieczarki. Na środku ułożyć ugotowany ryż. Na ryżu ułożyć usmażone jajko sadzone. Całość oprószyć ziarnami sezamu.

Smacznego 🙂

 

Zerknij na pozostałe przepisy TUTAJ i zadbaj razem z nami zdrową, a jednocześnie pyszną dietę! #zdrowamicha

A może masz ochotę podzielić się swoim pomysłem? Podeślij przepis na przepisy@locosport.pl

Jeśli lubisz pozytywną atmosferę, ogromną ilość motywacji, wsparcia i zrozumienia, a także bezwarunkowej akceptacji, koniecznie wpadnij do naszej facebookowej grupy JESTEM LOCO!