Nie mamy ciśnienia na idealną sylwetkę. Nie upieramy się przy wielogodzinnych treningach. Nikogo do niczego nie zmuszamy, a jedynie zachęcamy. Zachęcamy do ruchu każdego dnia. W dowolnej formie, w dowolny sposób. Bieganie, rower, spacer. Taniec, ćwiczenia na macie, siłownia. Ty decydujesz która forma jest dla Ciebie. Którą lubisz i która sprawia Ci przyjemność. Bo przecież w sporcie liczysz się TY! 😉

Dzisiejsze zadania ma dla Was Iza <3

Zadanie 1

Na „dzień dobry” tradycyjnie zapraszam na uziemianie na trawie, czyli stąpanie gołymi stopami oraz z kubkiem wypełnionym gorącą wodą i plastrem cytryny. A jak ktoś woli inaczej to zapraszam na poranny rozruch, może być w piżamie 😀 KLIK

Zadanie 2

Nie byłabym sobą, gdybym nie zaprosiła Was do tańca! Moja propozycja to 7 minut tańca uwzględniające cardio: KLIK

Jeśli Ci mało zapraszam na kolejną 7-minutową rundę: KLIK

Jeśli czujesz się wystarczająco rozgrzana zachęcam do 7-minutowej tabaty: KLIK

Zadanie 3

Wyjdź na powietrze i pokonaj dystans z „7” – 7km spaceru, biegu, marszobiegu lub rowerem, może to być także 700m sprintu, 7000 kroków lub 7 skoków w dal. Zaraportuj w poście, co wykonałaś, ale pamiętaj, że tutaj walczymy o tytuł harpaganki 💪

Jeśli czujesz, że to był fajny dzień, udało Ci się wykonać ćwiczenia, przed snem odtańcz taniec radości do piosenki Edyty Bartosiewicz „Szał”. Jeśli zabrakło Ci motywacji na wyżej wymienione zadania, odreaguj także przy tej piosence KLIK

LOCO HARPAGANKO, do dzieła!!

Nie widziałaś jeszcze legginsów LOCO? Zerknij TUTAJ!

LOCO stylówa Izy:

Kolorowa opaska termoaktywna MARINA

Kolorowy komin wielofunkcyjny MARINA

Kolorowy worek marynarski MARINA