Drugi dzień wyzwania i kilka propozycji dla Was od Sosny, która swoję energią pobudza jak mało kto!

Gosia Sosna:

Zadanie 1

Ma być radość. Ja, kiedy wrzucam zdjecia z biegania na IG, to często oznaczam je #biegamjakphoebe… Niektórzy upatrują się tutaj ukrytych wulgaryzmów, czyt: #biegamjakpoje# 😂🙈 ale nie. Chodzi o bieganie jak Phoebe Buffay z moich ukochanych FRIENDS.
Nie musisz przebiec 1,2 czy 5 km. Wyjdź i pobiegnie jak Phoebe 😂🙈 Poczuj radość! Biegnij aż nie poczujesz jakie to śmieszne 😁
Dla tych, którzy serialu i Phoebe nie znają, podrzucam filmik z jej bieganiem po Central Parku TUTAJ 💪

Zadanie 2

O poślady zadbała Gocha Radoch i jej milion przysiadów 😂🙈 a ja Wam proponuje de
likatne ćwiczenia na brzuch z Moniką. To tylko 20minut 💪 Dasz radę! 💪🤟 KLIK

Zadanie 3

Chcesz zostać harpaganką? Proszę bardzo! Specjalnie dla Ciebie nagrałam filmik. Takie tabaty funduje nam nasz trener na koniec treningu.
Zasada jest taka: Ćwiczeń jest 5:
1. Bieg bokserski,
2. Pajacyki bokserskie,
3. Przysiady,
4. Wyskoki „kuczne” i
5. Burpees.
Każde ćwiczenie trwa 10 sekund. W każdej serii ćwiczenia powtarzamy dwa razy – tak jak na filmiku. Pomiędzy seriami jest 1minuta odpoczynku.
Robimy 3 serie 🔥🔥🔥
Gwarantuje Wam, ze będzie się działo. Włączcie ulubioną muzę i jazda!!💪

LOCO HARPAGANKO, do dzieła!!

Nie widziałaś jeszcze legginsów LOCO? Zerknij TUTAJ!

LOCO Stylówa Gosi:

Kolorowe legginsy do biegania dla kobiet AMARANTUSY KLIK

Bluza do bieganiadla kobiet czarna ROLY KLIK

kolorowe legginsy do biegania dla kobiet